Nowa struktura Universal McCann
Universal McCann od stycznia 2008 roku modyfikuje strukturę swoichzespołów włączając osoby zajmujące się dotychczas zakupem telewizjii prasy do zespołów pracujących dla poszczególnych klientów orazumożliwiając im rozszerzenie kompetencji również o planowaniemediów i komunikacji.
"Dotychczasowi szefowie zespołów buyingowych pozostają na swoichstanowiskach pełniąc rolę tzw. Channel Experts" - mówi TadeuszŻórawski, prezes Universal McCann. "Będą w większym stopniuwłączeniu w proces strategicznych negocjacji z poszczególnymimediami, wspierając w tym zakresie Zofię Sanejko (wiceprezesa idyrektora zakupów Universal McCann)" - wyjaśnia TadeuszŻórawski.
Do zadań Channel Exportów będzie należało także przygotowywaniedla klientów Universal McCann prezentacji i informacji ze scenymediowej oraz doradztwo strategiczne w zakresie działania wmediach, w których się specjalizują.
Dołącz do dyskusji: Nowa struktura Universal McCann