Ruszyła kampania Podejmij Wyzwanie „21 dni z Acuvue”
Wystartowała kampania marki soczewek Acuvue (Johnson & Johnson). Jej celem jest jest zachęcenie do podjęcia wyzwania „21 dni z Acuvue” w aplikacji Twoje Acuvue. Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Isobar Polska (dentsu).
Wiele osób obawia się używania soczewek kontaktowych z powodu trudności związanych z ich zakładaniem i zdejmowaniem, ich codzienną pielęgnacją czy obawami przed podrażnieniem oka.
W odpowiedzi na te obawy, marka rzuca potencjalnym użytkownikom 21 dniowe wyzwanie w aplikacji Twoje Acuvue.
Idea wyzwania została zaczerpnięta z kampanii „21 Day Challenge”, która miała już swoją odsłonę w Wielkiej Brytanii.
Wystarczy pobrać aplikację, umówić się na wizytę u optometrysty i odebrać próbne soczewki kontaktowe gratis, a następnie korzystać z materiałów informacyjnych i edukacyjnych udostępnianych w ciągu 21 dni. Za każdy przeczytany materiał użytkownik otrzymuje punkty w programie lojalnościowym dostępnym w aplikacji. W ramach wyzwania użytkownik dostaje 10 wiadomości typu „push” w aplikacji, które są rozłożona w czasie 21 dni.
Kampania prowadzona jest w modelu programmatic VOD, programmatic, universal app campaign, programmatic display i ma swoją odsłonę na YouTube, Facebooku i Instagramie.
Za całokształt działań strategicznych i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, zakupem mediów zajął się dom mediowy - Universal McCann (Mediabrands), agencją odpowiedzialną za obsługę aplikacji mobilnej Twoje Acuvue jest ADHD Interactive.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania Podejmij Wyzwanie „21 dni z Acuvue”