SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa promocja Cyfrowego Polsatu

Kampania pod hasłem "Kanały telewizyjne, z którymi trudno się rozstać"

Polsat Cyfrowy rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem "Kanały telewizyjne, z którymi trudno się rozstać". Promocja potrwa do końca września br.

Działania reklamowe towarzyszą zmianie logo i poszerzeniu zawartości platformy Polsatu. Od strony strategicznej i kreacyjnej kampania została przygotowana siłami własnymi Polsatu. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. W komunikacji rynkowej wykorzystywane są: telewizja, nośniki reklamy zewnętrznej i materiały POS. Kierownictwo Polsatu nie ujawniło, jakie stacje TV i jakie nośniki outdoorowe zostaną wykorzystane w kampanii.

Przygotowano m.in. kilka różnych spotów telewizyjnych (reżyser i operator Mariusz Palej). Zdjęcia do kompanii outdoorowej wykonał Łukasz Murgrabia. Dodatkowo w czasie wakacji na 50 polach namiotowych w całej Polsce powstanie wizualizacja reklamy - namiot z anteną satelitarną z logo Polsatu Cyfrowego. Budżet kampanii nie został ujawniony.

Celem kampanii jest budowa i wzmacnianie wizerunku marki Polsat Cyfrowy. Komunikacja ma silnie odróżniać Polsat Cyfrowy od innych marek telewizyjnych.

"Jak wykazały badania rynku, dotychczas część naszych potencjalnych klientów nie wiedziała, jaka jest różnica pomiędzy Polsatem Cyfrowym a telewizją Polsat. Najwyższa pora, żeby to zmienić" - mówi Dominik Libicki, prezes zarządu Polsatu Cyfrowego.

W ofercie Polsatu Cyfrowego znajduje się ponad 500 kanałów TV i radiowych dostępnych "free to air", a w pakiecie płatnym ponad 25 kanałów polskich i polskojęzycznych.

Dołącz do dyskusji: Nowa promocja Cyfrowego Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl