SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa oferta Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl przygotował dla swoich użytkowników wybierających się na letni wypoczynek Wakacyjną Giełdę Informacji. Celem akcji jest budowanie społeczności wokół serwisu i forum Turystyka.

Jak wyjechać na urlop i przeżyć. Sprawdź, gdzie pojechać. Inni już tam byli. Pod takim hasłem przez dwa letnie miesiące na stronach portalu Gazeta.pl będzie prowadzona Wakacyjna Giełda Informacji - jedyne takie przedsięwzięcie w rodzimym internecie.

Forum dyskusyjne Turystyka oraz turystyczne fora prywatne zmieniają się w interaktywną platformę, na której internauci nawzajem udzielają sobie informacji o letnim wypoczynku. Na stronach Forum "z pierwszej ręki" można dowiedzieć się, ile inni wydają na wakacje, jak spędzić rodzinne wczasy, np. na Mazurach, nad morzem, w górach, czy też gdzie znaleźć najlepsze kwatery, hotele oraz z jakim biurem podróży warto spędzić urlop w tropikach.
Wątki dyskusyjne zostały podzielone na wakacje w kraju i na świecie. Można także korzystać z informacji w podziale na wybrane kraje świata. Informacje i porady o wakacjach w Polsce można znaleźć w blisko 20 tys. postów, a na świecie w ponad 120 tys. Dyskusje o podróżach toczą się także w kilkuset wątkach na forach prywatnych.

Serwis Turystyka jest swoistym internetowym przewodnikiem o podróżach. Znajdują się w nim informacje pochodzące z mediów Agory, m.in. Gazety Wyborczej. W każdej chwili na stronach serwisu można sprawdzić pogodę oraz skorzystać z kalkulatora walutowego. Serwis umożliwia również zakup online biletu lotniczego, wynajęcie samochodu oraz zarezerwowanie miejsca w hotelu.

Wakacyjna Giełda Informacji jest promowana kampanią bannerową na Gadu-Gadu i na portalu Gazeta.pl, ogłoszeniami prasowymi w Gazecie Wyborczej i jej dodatkach oraz na nośnikach reklamowych AMS na stacjach benzynowych i na citylightach.

Dołącz do dyskusji: Nowa oferta Gazeta.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl