SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa jakość w dziedzinie marketingu interaktywnego

BrandMate - unikalne rozwiązanie Adv.pl

Agencja Interaktywna Adv.pl wprowadza na rynek unikalny produkt - BrandMate. Nowatorska propozycja Adv.pl to rozwiązanie z zakresu Desktop Marketingu, stanowiące nową jakość w dziedzinie marketingu interaktywnego. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii i pulpitu komputera, od dziś polscy marketerzy mają do dyspozycji nowe narzędzie promocji marki, produktu bądź firmy. (więcej poniżej)

Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl
wersja bezpłatna
- wysyłany codziennie do 7.00
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy
- informacje o konkursach
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje

       

W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).

Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.

- Staramy się wychodzić na przeciw rosnącym wymaganiom naszych Klientów. Jako pierwsza Agencja w Polsce proponujemy produkt, który gwarantuje stałe oddziaływanie na świadomość i podświadomość konsumenta. BrandMate wyznacza nowy poziom interakcji, w którym następuje dialog użytkownika z sublimowanym przekazem reklamowym. Nasze rozwiązanie to duży krok na przód w dziedzinie e-marketingu - mówi Konrad Pankiewicz, Dyrektor Zarządzający w Adv.pl.

BrandMate to interaktywna postać, która żyje na pulpicie komputera. Można ją w bardzo prosty sposób pobrać ze strony www lub poprzez link przesłany przez znajomego, zainstalować i uruchomić. Jednym kliknięciem myszy użytkownik może sprawić, aby BrandMate tańczył, śpiewał, chodził, skakał, prezentował aktualności, katalog produktów, promocje, uruchamiał aplikację off-line jak i on-line, wyszukiwał informacje w sieci Internet. Każda postać tworzona jest według indywidualnych potrzeb Klienta. BrandMate może być zwierzakiem, bohaterem z kreskówki, graficzną wizualizacją znanej osobistości, postacią z opakowania produktu. Jego funkcjonalność może być rozwijana na podstawie dokładnych statystyk, które zawierają dane na temat: ilości uruchomień, średniego czasu działania, ilości wejść na stronę www.

Pierwszym wcieleniem BrandMate'a został FurFur, animowana postać wspierająca markę "Mlekołaki", firmy Lubella. Grupę celową stanowią dzieci, które poprzez zabawę oswajają się z towarzyszem porannych posiłków.

Dołącz do dyskusji: Nowa jakość w dziedzinie marketingu interaktywnego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl