„No to w Polskę” - nowy program w ramówce MoveTV i Traffic.tv
Platforma wideo out of home Move TV i Traffic.tv (obie z Grupy AMS), wprowadziły nowy program podróżniczy do swojej codziennej ramówki, pod tytułem „No to w Polskę”.
„No to w Polskę” to nowy program podróżniczy w formule 5-minutowego, dynamicznego materiału video-reportażu. Pigułka wiedzy o lokalnych perełkach turystycznych, z historią, kulturą i ciekawostkami w tle, ale przede wszystkim z humorem i z dużym luzem. W każdym odcinku, poza atrakcjami, rekomendowane są także miejsca na nocleg i jedzenie.
Ideą programu jest przede wszystkim wspieranie regionów, które w tym roku ucierpiały turystycznie z powodu COVID-19. W programie będą pojawiać się miejsca nietuzinkowe, ale warte odwiedzenia: na jednodniowy wypad ze znajomymi, weekendowe zwiedzanie we dwoje czy dłuższy urlop z rodziną.
„No to w Polskę” w Move TV
W „No to w Polskę” będą prezentowane lokalne obiekty, ale także produkty czy też marki, którym konwencja programu i jego tematyka jest bliska.
- Chcemy, aby zainteresowane programem marki wystąpiły w nim w formie subtelnego lokowania, branded contentu osadzonego w kontekście danego odcinka - mówi Agnieszka Kossakowska, head of branded content w Move TV.
Pomysłodawca i prowadzącym program „No to w Polskę” jest Maciek Paszek, na co dzień pilot wycieczek turystycznych po Polsce i najdalszych zakątkach globu. Autor popularnej książki i bloga „Półprzewodnik po Antypodach”, który odwiedził już ponad 50 krajów.
Każdy odcinek „No to w Polskę” jest emitowany w Move TV (grupa AMS) na 1200 ekranach w ponad 250 klubach fitness, w 30 miastach w Polsce, co 120 min. /24h /7 dni. ‒ Traffic.tv: na 400 ekranach w 180 warszawskich autobusach co 60 min. /24h /7 dni.
Do tej pory wyemitowano już 3 pilotażowe odcinki: „Wzdłuż Pilicy do Tomaszowa Mazowieckiego”, „Bydgoszcz: na szlaku TeH2O”, „Podlasie: w synagodze, w meczecie i w cerkwi”.
Dołącz do dyskusji: „No to w Polskę” - nowy program w ramówce MoveTV i Traffic.tv