Move TV z nową oprawą i ramówką
Platforma video out of home Move TV wprowadziła nową oprawą i ofertą programową w klubach fitness.
Ramówka składa się głównie z materiałów tworzonych i produkowanych przez redakcję Move TV, wprowadzone zostały programy sportowe, zdrowotne, lifestylowe czy technologiczne. Audycje emitowane są na ekranach bez dźwięku, ale z napisami.
Pojawią się cykle o ludziach z nietuzinkową pasją i zawodem, np. historia kobiety, która skacze hobbystycznie ze spadochronem czy pilota akrobatycznego. Kamera Move TV odwiedzi turnieje golfowe, zawody gry w polo, rowerowy maraton górski oraz eventy kulturalne i premiery filmowe. Nie zabraknie reportaży o sportach ekstremalnych i ciekawostek z różnych dziedzin życia.
- Dzięki temu, że to nasz autorski program, możemy zaoferować potencjalnym klientom nie tylko emisję spotów reklamowych, ale także materiały zawierające lokowanie produktu i branded content oraz różnego rodzaju materiały partnerskie, sponsorskie. Nie ograniczamy się tylko do emisji, ale oferujemy naszym klientom pełne zaplecze produkcji wideo - mówi Cezary Sochacki, manager director Move TV.
Ramówka Move TV trwa 120 minut. Emitowana jest w pętli, nieprzerwanie trakcie otwarcia klubów. Co tydzień pojawiają się materiały premierowe. W październiku br. Move TV zyskała także nową oprawę graficzną.
Prezentowane treści wideo skupiają uwagę widza przez ok. 30 min. podczas jednorazowej wizyty w klubie.
Dołącz do dyskusji: Move TV z nową oprawą i ramówką