Nestlé z loterią inspirowaną Monopoly
Producent płatków śniadaniowych pod marką Nestlé w wyniku wygranego przetargu powierzył agencji Unique One przygotowanie kampanii pod hasłem „Loteria Monopoly”.
Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić płatki śniadaniowe Nestlé objęte promocją, zachować dowód zakupu i zgłosić się na stronie internetowej.
W akcji do wygrania są nagrody pieniężne 200 zł oraz gry planszowe Monopoly, a co miesiąc losujemy nagrodę główną: 10 000 zł. W loterii został wykorzystany mechanizm instant win.
Uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się czy wygrał jedną z nagród natychmiastowych. Nagrody główne losowane są ze wszystkich zgłoszeń z danego miesiąca. Loteria potrwa do 17 grudnia br.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: organizację i obsługę loterii a także za adaptację konceptu kreatywnego oraz projektów graficznych kampanii.
Dołącz do dyskusji: Nestlé z loterią inspirowaną Monopoly