Loteria Nestle w Intermarche
Firma Nestlé Polska ponownie powierzyła agencji Unique One przygotowanie loterii audioteksowej pod hasłem „Jesienny czas wygrywania z Nestlé”, która od kilku lat corocznie, realizowana jest w sieci sklepów Intermarché. To już kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.
Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 9 do 22 listopada 2023 roku. W loterii biorą udział wszystkie marki Nestlé dostępne w sieci Intermarché.
Zasady loterii, nagrody
Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić produkty Nestlé biorące udział w promocji za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70 966 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), wpisując w treści Nestle.numer z dowodu zakupu. Uczestnik od razu dowiaduje się, czy jego zgłoszenie było wygrywające czy nie.
Nagrody natychmiastowe to 140 bonów do sieci Intermarche na kwotę 100 zł oraz 140 x 200 zł w formie przelewu. Dodatkowo, co tydzień do wygrania jest 15 tys. zł.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.
Dołącz do dyskusji: Loteria Nestle w Intermarche