SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Naxii: Nawet na 12 godzin bez bólu (wideo)

W telewizji i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa leku przeciwbólowego Naxii. Akcję pod hasłem „Nawet na 12 godzin bez bólu” przygotowały firmy Red8 i Starcom.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży leku Naxii podkreśla, że na długo usuwa on przewlekłe bóle kręgosłupa, pleców, kości, stawów i mięśni. W przekazie pod hasłem „Nawet na 12 godzin bez bólu” ze względu na grupę docelową wykorzystano melodię z serialu „Czterdziestolatek”.

Kreację kampanii – prowadzonej od 17 maja w telewizji i punktach sprzedaży – przygotowała agencja reklamowa Red8, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Naxii: Nawet na 12 godzin bez bólu (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl