Piosenki o dzieciach, podróżach i siłowni promują mOkazje w mBanku (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa programu rabatowego mOkazje w mBanku. Akcja jest oparta na spotach, w których o zaletach śpiewają różne osoby.
W jednym za spotów z kampanii o programie mOkazje rapuje mężczyzna, opowiadający o wydatkach związanych z jego dziećmi. W drugiej reklamie kobieta w stylistyce piosenki pop śpiewa o ofertach z mOkazji dotyczących turystyki, a w trzeciej - mężczyzna na siłowni śpiewa o mOkazjach w stylistyce disco.
Wszyscy bohaterowie opisują, jak łatwo jest korzystać z rabatowych ofert w ramach mOkazji oraz w jaki sposób otrzymuje się zwrot części wydanych środków.
- W działaniach reklamowych przypominamy klientom, jak prosto korzysta się z naszego programu rabatowego. Wystarczy wybrać mOkazję, zapłacić z mBankiem (kartą, online lub BLIKiem), a część wydanej kwoty automatycznie wróci na konto klienta. O tych trzech krokach, w lekki i nieco humorystyczny sposób opowiadają przygotowane przez nas spoty - opisuje Rafał Borkowski, zastępca dyrektora departamentu marketingu bankowości detalicznej w mBanku.
W poprzednich kampaniach banku reklamowane były rachunek osobisty eKonto oraz konto dla firm.
Nowa kampania reklamowa będzie prowadzona m.in. w internecie.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland, spoty (w reżyserii Anny Maliszewskiej) wyprodukowała firma Tango Productiona, a media zaplanował dom mediowy Mindshare Polska (należący do GroupM).
Według danych Kantar Media w ub.r. cennikowe wydatki reklamowe mBanku w mediach pozainternetowych wyniosły 95,12 mln zł, o 7,5 proc. mniej niż rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Piosenki o dzieciach, podróżach i siłowni promują mOkazje w mBanku (wideo)