Piłkarskie emocje w kampanii "Mistrzowska Promocja" Vision Express
Wystartowała kampania reklamowa wspierająca promocję konsumencką Vision Express "Mistrzowska Promocja". Akcję przygotowała agencja Walk.
Nowa kampania Vision Express z humorem nawiązuje do zbliżającego się piłkarskiego Mundialu. Spot pokazuje, jak ważną rolę w śledzeniu piłkarskich zmagań odgrywa prawidłowy wzrok.
Reklama w trzech wersjach - 30, 15 i 6 sekund - jest emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. TVN, Polsat i kanałach tematycznych, a spot radiowy (w tych samych długościach co telewizyjny) nadawany jest w ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych.
Aktywności reklamowe w mediach tradycyjnych zostały wsparte działaniami digital oraz PR. Komunikację uzupełniają materiały POS dystrybuowane we wszystkich salonach Vision Express w Polsce.
Spot reklamuje ofertę, w ramach której której można uzyskać do 300 zł zniżki na okulary korekcyjne.
Za przygotowanie kreatywno-strategicznej koncepcji kampanii oraz kompleksową realizację działań w obszarze komunikacji 360 stopni odpowiada Walk.
Dołącz do dyskusji: Piłkarskie emocje w kampanii "Mistrzowska Promocja" Vision Express