Michelin promuje zakup opon zimowych
Rozpoczęła się kampania konsumencka marki Michelin promująca ofertę opon na zimę. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.

Wystartowała nowa kampania konsumencka Michelin, w której przy zakupie kompletu opon zimowych lub całorocznych, konsument otrzymuje kartę przedpłaconą do wykorzystania na stacjach benzynowych o wartości od 100 do 200 zł w zależności od zakupionego rozmiaru.
W tym celu należy zakupić komplet opon i zarejestrować się na stronie promocyjnej. Akcja wspierana jest przez działania offline i online, a cały mechanizm promocji można poznać na stronie promo.michelin.pl.
Promocja obowiązuje do końca roku lub wyczerpania zapasów. Za zakup i planowanie mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media, materiały kreatywne zostały przygotowane przez klienta.
Od początku października trwa kampania Michelin obejmująca cztery rynki: Polskę, Czechy, Słowację i Litwę.
Dołącz do dyskusji: Michelin promuje zakup opon zimowych