McCann Worldgroup i Starcom MediaVest Group z Europejskim Forum Nowych Idei
McCann Worldgroup i Starcom MediaVest Group (SMG) zostały partnerami Europejskiego Forum Nowych Idei (EFNI), organizowanego przez Konfederację Lewiatan. Firmy, reprezentujące Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, zajmą się przede wszystkim promocją Forum.

Współpraca merytoryczna między McCann Worldgroup i Starcom MediaVest Group a EFNI dotyczy zjawisk i tendencji na rynku cyfrowej komunikacji marketingowej. Agencje zostały partnerem specjalistycznej debaty poświęconej obszarowi big data. Gościem specjalnym debaty będzie Lutz Finger, publicysta magazynu „Forbes”, specjalizujący się w tematyce baz danych. Moderacją dyskusji zajmie się Wojciech Borowski, prezes McCann Wordgroup w Polsce.
- Globalizacja i konwergencja różnych sektorów rynku, wynikające z rozwoju i dostępności technologii, pociągają za sobą konieczność wypracowania nowych modeli współpracy oraz partnerstw między biznesem, właścicielami platform komunikacji i firmami, takimi jak McCann i SMG, specjalizującymi się w kreowaniu nowych metod i narzędzi precyzyjnego docierania do odbiorców z wartościowymi dla nich treściami. Nasze zaangażowanie w EFNI ma być okazją dyskusji na temat wyzwań, korzyści i zagrożeń wynikających z rozwoju nowych technologii służących do gromadzenia danych i zarządzania nimi - mówi Piotr Piętka, CEO Starcom MediaVest Group w Polsce.
McCann Worldgroup i Starcom MediaVest Group zajęły się także przygotowaniem kampanii reklamowej tegorocznej edycji konferencji oraz planowaniem i zakupem mediów.
Europejskie Forum Nowych Idei to międzynarodowy kongres środowisk biznesowych z udziałem przedstawicieli świata polityki, kultury, nauki i mediów. Organizowane jest od 2011 r. przez Konfederację Lewiatan we współpracy z BusinessEurope, miastem Sopot oraz polskimi i międzynarodowymi firmami i instytucjami. Celem Forum jest wypracowywanie pomysłów na silną Europę i konkurencyjną gospodarkę, otwartą na trendy cywilizacyjne i technologiczne. Tegoroczna edycja EFNI odbędzie się od 30 września do 2 października w Sopocie, a jej hasłem przewodnim będzie: „Europa wobec rosnących nierówności społecznych, radykalizmów i zagrożeń geopolitycznych”.
Dołącz do dyskusji: McCann Worldgroup i Starcom MediaVest Group z Europejskim Forum Nowych Idei