mBank reklamuje się jako „ikona mobilności” (wideo)
Wystartowała kampania reklamująca rozwiązania bankowości mobilnej oferowane przez mBank. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Ikona mobilności”, przygotowały firmy BBDO Warszawa i Mindshare Polska.
Reklamy mBanku obrazowo pokazują, że klienci tego banku mogą łatwo przenieść całą swoją bankowość do smartfonu.
Hasło „Ikona mobilności” nawiązuje do ikon aplikacji instalowanych na urządzeniach mobilnych. Podkreśla też, że mBank m.in. dzięki 720 tys. użytkowników swoich usług mobilnych jest obecnie liderem w polskiej bankowości mobilnej.
Kampania jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. w serwisach mobilnych), na outdoorze, w kinach oraz środkach komunikacji miejskiej (metro, autobusy tramwaje, kolejka SKM i rowery miejskie). Potrwa kilka tygodni.
Kreacją kampanii zajęła się agencja BBDO Warszawa, którą wybrano do tego w osobnym przetargu dotyczącym obsługi oferty mobilnej mBanku (pozostałe usługi banku obsługuje Grey Group). Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: mBank reklamuje się jako „ikona mobilności” (wideo)
Teraz będzie "M" - ciekawe ilu głupków się złapie na kolorowe logo.
Przaśny projekt ale sprzed 10 lat - wystarczy popatrzeć na kampanie banków na zachodzie - obciach.
Koledzy z tego gowna sami się wstydzą jak mówią gdzie pracują. Stare POpłuczyny po komuszych interesach.