Marta Gądek zastępcą dyrektora biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl
Od 16 lipca br. do zespołu biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl dołączy Marta Gądek, która obejmie stanowisko zastępcy dyrektora biura reklamy ds. sprzedaży. Będzie odpowiadać za ofertę reklamową magazynów „GW" i czasopism Agory oraz za realizację działań dla klientów z zakresu employer brandingu.
Marta Gądek wcześniej pracowała w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer, gdzie od 2014 roku była dyrektorem segmentu pism luksusowych. Poprzednio była przez kilka lat związana z Agorą, m.in. jako kierownik sprzedaży „Wysokich Obcasów” oraz strategic industry manager. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.
Szefową biura reklamy „GW” i Wyborcza.pl nadal będzie Joanna Kwas.
Biuro reklamy „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl odpowiada za przygotowywanie ofert reklamowych dla klientów indywidualnych i instytucjonalnych na łamach „Gazety Wyborczej”, ale i tygodników, magazynów, dodatków i wydań specjalnych, tworzonych przez Wydawnictwo Agora oraz serwisów Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl.
W maju 2018 roku średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” (Agora) spadła o 16,84 proc. do 93 136 egzemplarzy.
Dołącz do dyskusji: Marta Gądek zastępcą dyrektora biura reklamy "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl