„Mała łyżka, więcej zdrowia” reklamuje Britta Pełne Ziarna
W prasie trwa kampania reklamowa przekąsek Britta Pełne Ziarna. Akcję pod hasłem „Mała łyżka, więcej zdrowia” przygotowała agencja Pełka Creatives.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa przekąsek Britta Pełne Ziarna podkreśla, że nie tylko są one smaczne, lecz również zawierają witaminy i błonnik. Celem akcji – prowadzonej pod hasłem „Mała łyżka, więcej zdrowia” – jest poszerzenie zasięgu i świadomości tej marki.
Działania reklamowe – zaplanowane na cały październik – obejmują prasę kobiecą i lifestyle’ową („Twój Styl”, „Avanti”, „Olivia", „Claudia”, „Viva!”). Za strategię, kreację i całościową koordynację kampanii na zlecenie firmy Sawex odpowiada agencja reklamowa Pełka Creatives.
Marketing
Dołącz do dyskusji: „Mała łyżka, więcej zdrowia” reklamuje Britta Pełne Ziarna
Skusiłem się - sprawdziłem produkt - godny polecenia. Rzeczywiście nie jest duży, ale b. smaczny.