SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyny 11 proc. więcej z reklam. „Świat Kobiety” i „Twój Styl” mocno w górę, (TOP 10)

W ub.r. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 11,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Zdecydowanie największe wzrosty tych przychodów osiągnęły „Świat Kobiety” i „Twój Styl”, za to spory spadek zanotowała „Polityka”.

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa Expert Monitor) przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że cennikowe wpływy reklamowe magazynów zwiększyły się w skali roku o 11,3 proc. bez autopromocji, a o 12 proc. - z uwzględnieniem autopromocji. Natomiast wydatki na autopromocję wzrosły o 19,7 proc.

>>> „Tygodnik Powszechny” 29 proc. w górę, „Gość Niedzielny” liderem

Wśród czołowych czasopism zdecydowanie największe wzrosty wpływów reklamowych rok do roku zanotowały dwa tytuły Wydawnictwa Bauer: „Świat Kobiety” - 88,6 proc., oraz „Twój Styl” - 67,6 proc. Z kolei „Wprost” (AWR Wprost) zarobiło z reklam 31,3 proc. więcej niż rok wcześniej, „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) - 21,2 proc. więcej, „Viva!” (Edipresse Polska) - 17,3 proc. więcej, a „Gala” (G+J Polska) - 16,9 proc. więcej.

Przychody „Party” (Edipresse Polska) w skali roku wzrosły o 2,2 proc., za to w przypadku „Newsweeka Polska” (Ringier Axel Springer Polska), „Claudii” (G+J Polska) i „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) - minimalnie spadły, odpowiednio o 1,2, 1,8 i 4 proc. Natomiast „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) zarobiła z reklam aż o 11,7 proc. mniej niż rok wcześniej.

Cennikowe wpływy reklamowe magazynów (bez autopromocji)
 20112010
Newsweek Polska122 112 714 zł123 580 556 zł
Wprost112 515 466 zł85 705 552 zł
Tele Tydzień107 771 601 zł88 899 998 zł
Twój Styl104 435 563 zł62 308 878 zł
Viva!87 046 615 zł74 217 702 zł
Polityka77 107 236 zł87 337 752 zł
Claudia61 591 995 zł62 720 136 zł
Gala51 572 700 zł44 129 087 zł
Przyjaciółka48 673 394 zł50 669 906 zł
Świat Kobiety48 194 665 zł25 558 113 zł
Party43 761 196 zł42 832 086 zł
monitorowane tytuły razem2 631 238 042 zł2 363 181 226 zł
 
monitorowane tytuły razem - z autopromocją2 884 817 649 zł2 575 031 923 zł
monitorowane tytuły razem - autopromocja253 579 607 zł211 850 697 zł


 

Dołącz do dyskusji: Magazyny 11 proc. więcej z reklam. „Świat Kobiety” i „Twój Styl” mocno w górę, (TOP 10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marina
gala jest nudna
odpowiedź