Lustrzany spot reklamuje Vigor (wideo)
Pod hasłem „Dbasz o siebie na 100 proc.” rozpoczęła się kampania reklamowa suplementu diety Vigor (US Pharmacia). Akcję przygotowała agencja Bed&Breakfast, która rozpoczyna tym samym obsługę tej marki.
Kampania Vigoru podkreśla, że zawiera on odpowiednio zbilansowaną dawkę witamin i minerałów pozwalającą uzupełnić ich zapotrzebowanie w organizmie. Bohaterką reklamy jest kobieta, która w otoczeniu rodziny krytycznie przegląda się w lustrze.
.
Kreacją i produkcją kampanii - przebiegającej pod hasłem „Dbasz o siebie na 100 proc.” - zajęła się agencja Bed&Breakfast, która wygrała przetargi dotyczące obsługi Vigoru w tym zakresie (m.in. organizacji akcji consumer engagement) przez najbliższe trzy lata. Poprzednio zajmowała się tym agencja Opus B.
Za obsługę mediową Vigoru nadal odpowiada Starcom. Natomiast postprodukcją nowej reklamy - emitowanej w wersji 15- i 30-sekundowej - zajęła się firma Lightcraft. Cała kampania - zaplanowana do marca - oprócz telewizji obejmuje też prasę (magazyn „Farmacja i Ja").
Dołącz do dyskusji: Lustrzany spot reklamuje Vigor (wideo)
bez tego zadna kampania nie chodzi ostatnio
gdzie okiem sięgnąc tam zero,nowy hit zero,
az mdli
ale podobno to jest genialne wg fachowcow
bez tego zadna kampania nie chodzi ostatnio
gdzie okiem sięgnąc tam zero,nowy hit zero,
az mdli
ale podobno to jest genialne wg fachowcow