Łukasz Sadłek, Marcin Ruszała i Małgorzata Prochenka w Carat Polska
Pracę w domu mediowym Carat Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska) zaczęli Łukasz Sadłek jako communications manager, Marcin Ruszała jako senior communications planner oraz Małgorzata Prochenka jako junior communications planner.

Łukasz Sadłek poprzednio przez 11 lat pracował w ZenithOptimedia Group. Pełnił tam kolejno funkcje od junior media plannera do media managera. Realizował kampanie dla takich firm i marek jak Toyota, Hochland, Sharp, Play, Aviva, Maspex i Reckitt Benckiser.
Marcin Ruszała przez ostatnie prawie cztery lata był związany z domem mediowym MEC. Zajmował stanowiska stażysty, asystenta, junior online plannera i online plannera, zajmował się planowaniem kampanii reklamowych w internecie. Pracował dla takich klientów jak Nestle, McFIT, IKEA, Inter IKEA i Comarch.
Małgorzata Prochenka też poprzednio pracowała w domu mediowym MEC. Była z nim związana przez dwa lata, najpierw jako asystent, a potem junior integrated planner buyer. Realizowała projekty dla firm Nestle, Taranko i Animex.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Sadłek, Marcin Ruszała i Małgorzata Prochenka w Carat Polska