Nowy ekspert w Media People
Do zespołu agencji mediowej Media People dołączył Łukasz Sadłek, który objął stanowisko account directora.

Łukasz Sadłek jest specjalistą z 20-letnim doświadczeniem w branży mediowej, a jego kariera zawodowa rozpoczęła się w czołowych międzynarodowych sieciach domów mediowych. Zdobywał tam doświadczenie zarówno w pracy z tradycyjnymi mediami, jak i przy zintegrowanych projektach obejmujących różne kanały komunikacyjne.
W przeszłości miał okazję współpracować z markami, takimi jak Toyota, Hochland, Play, Aviva, Maspex, Reckitt Benckiser, Mondelez czy Amazon. Specjalizuje się w tworzeniu zintegrowanych strategii komunikacyjnych, które łączą działania offline i digitalowe, co pozwala na efektywne dotarcie do szerokiego grona odbiorców.
Dołączenie Łukasza Sadłka do Media People ma na celu wzmocnienie zespołu i wsparcie realizacji ambitnych celów klientów.
Dołącz do dyskusji: Nowy ekspert w Media People