SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Ludzie Chudego” stracili połowę widowni

Drugi sezon serialu “Ludzie Chudego” po zmianie dnia emisji z niedzieli na czwartek ma o około połowę mniej widzów niż pierwsza seria, która widzowie Polsatu mogli zobaczyć jesienią ub.r. Stacja przez to przegrywa z wszystkimi głównymi konkurentami.

Z danych Nielsen Audience Measurememnt dla Wirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki drugiej serii “Ludzi” śledziło 1,37 mln osób. Dało to Polsatowi 9,36 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 11,08 proc. w grupie 16-49. Po takim samym okresie emisji pierwszego sezonu “Ludzie Chudego” mieli średnio 2,65 mln oglądających, a ich udział wynosił odpowiednio 16,99 proc. i 21,26 proc. Jesienią 2010 serial nadawany był jednak w niedziele o 20.00, teraz pokazywany jest o tej samej porze, ale w czwartki.

Polsat w paśmie emisji komediowo-kryminalnej produkcji nie ma szans w starciu z konkurencją. Największą widownię gromadzi w tym czasie TVP 1 nadająca “Sport”, “Pogodę” i “Ojca Mateusza”, co przekłada się na 27,05 proc. udziału. Drugą lokatę zajmuje TVN (“Na Wspólnej”, “W11”; 19,20 proc.), przed Polsatem plasuje się też Dwójka (“Barwy szczęścia”, “Dr House”, mecz koszykówki; 12,67 proc.). W grupie komercyjnej kolejność kanałów jest taka sama.

Serial obniżył też wyniki czwartkowego pasma o 20.00 w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Wtedy Polsat przyciągał 1,63 mln oglądających, co dawało 11,16 proc. udziału w 4+ i 14,22 proc. w 16-49.

“Ludzi Chudego” minimalnie chętniej oglądają kobiety. Produkcja cieszy się największą popularnością wśród osób po trzydziestce, mieszkańców wsi i średnich miast oraz widzów z wykształceniem podstawowym.


Oglądalność “Ludzie Chudego”

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
01-09-20111 635 94811,98%13,81%
08-09-20111 220 4398,13%10,01%
15-09-20111 257 3898,23%9,81%
Średnia1 371 2599,36%11,08%



Widownia konkurencji w czasie nadawania serialu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 13 967 80827,05%22,17%
TVN2 815 61119,20%18,83%
TVP 21 858 54412,67%11,72%
Polsat – Ludzie...1 371 2599,36%11,08%


Profil widowni produkcji

  ADH %AFF
PłećMężczyźni47,45%99
Kobiety52,55%101
Wiek 4-93,06%52
 10-157,60%112
16 - 194,04%72
20 - 244,01%51
25 - 297,51%84
30 - 349,03%109
35 - 397,69%104
40 - 447,04%110
45 - 497,50%109
50 - 5412,56%156
55 - 5911,00%142
60+18,97%94
Wlk. miastaWieś47,91%122
< 50 tys.22,35%93
50-100 tys.11,60%135
100-200 tys.5,07%63
> 200 tys.13,07%65
ZawódTop management6,52%75
Pracownicy średniego szczebla12,97%86
Pracownicy fizyczni i rolnicy26,03%130
Emeryci27,53%107
Inni26,94%88
WykształceniePodstawowe56,13%124
Średnie25,10%85
Wyższe8,12%65
Inne10,66%84

Dołącz do dyskusji: “Ludzie Chudego” stracili połowę widowni

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
nic dziwnego, koszmarnie nudny serial
odpowiedź
User
Janeta
szkoda super serial
odpowiedź
User
Marcin
Bardzo glupi i strasznie nudny film.Az nie chce sie go ogladac
odpowiedź