SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Łódź pozdrawia inne miasta w weekendowej kampanii (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Łodzi, w której mieszkańcy tego miasta pozdrawiają osoby z innych miejscowości i zachęcają do wizyty w Łodzi. Akcję przygotowała agencja MOSQI.TO wspólnie ze studiem Anagram Film.

W spocie mieszkańcy Łodzi z różnych grup wiekowych i społecznych pozdrawiają odbiorców z całego kraju, a także samych łodzian. Reklama pokazuje ogółem sto osób, a niektóre ujęcia, np. z byłą włókniarką przed jej rodzinną kamienicą i chłopcem grającym w piłkę, nakręcono spontanicznie.

Na motywie pozdrowień z Łodzi do innych części kraju oparte są również reklamy prasowe, outdoorowe i internetowe.

Kampania zachęca do odwiedzenia Łodzi, np. w czasie weekendu. Reklamy podkreślają różnorodne atrakcje turystyczne dostępne w tym mieście.

- Akcja wykorzystuje społeczny potencjał oraz zaangażowanie łodzian, a to jest właśnie to czego miastu potrzeba. Łódź jest odważnym miastem, które podchodzi do swojego marketingu jak do marketingu marki. Ta kampania jest na to dowodem. Mam nadzieję, że wyznaczamy nową jakość komunikacji nie tylko dla samorządów - komentuje Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji, turystyki i współpracy z zagranicą w Urzędzie Miasta Łodzi.

To pierwsza z czterech tegorocznych kampanii reklamujących Łódź. Kolejne będą poświęcone gospodarce, turystyce i studiowaniu (więcej na ten temat).

Obecna akcja obejmuje telewizję (spoty 30- i 15 sekundowy oraz billboard sponsorski w TVN, TVN 24, TVN Biznes, TVP1, TVP2, i kanałach tematycznych, m.in. Discovery, AXN, MTV, Ale Kino, National Geographic), prasę (dzienniki, magazyny branżowe), outdoor (billboardy, backlighty i citylighty w Łodzi, Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście i na Śląsku), internet (aplikacja na Facebooku) oraz działania ambientowe.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja MOSQI.TO. Spot wyreżyserował Piotr Szczepański, a wyprodukowało studio Anagram Film.

Budżet akcji (wraz z jej jesienną odsłoną) wynosi 2,5 mln zł, z czego 85 proc. pochodzi ze środków pozyskanych z Unii Europejskiej.

Dołącz do dyskusji: Łódź pozdrawia inne miasta w weekendowej kampanii (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jak
Jedno z najbrzydszych polskich miast pozdrawia ładniejsze polskie miasta.
0 0
odpowiedź
User
rafał krawczyk
Najpierw niech skończą remont Piotrkowskiej. Jaki jest sens reklamować w ogólnopolskiej kampanii miejsce, które jest rozkopane oraz zawalone paletami pełnymi granitowych bloków oraz kostki brukowej?
0 0
odpowiedź
User
agnieszka danowska
a kiedy był Pan ostatnio na Piotrkowskiej? Bo ja wczoraj i remont skończy się lada dzień
0 0
odpowiedź