SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lisek.App pozycjonuje się jako sklep. Pokaże to w nowych reklamach

Platforma q-commerce Lisek.App wprowadza nowe pozycjonowanie marki oraz platformę „Sklep pod ręką”. W nowej komunikacji marka podkreśla, że Lisek to najbliższy klientowi sklep, oferujący najwygodniejsze rozwiązania na codzienne zakupy. 

Nowe pozycjonowanie marki wyraźnie akcentuje, że Lisek to sklep. W kampanii reklamowej, pod hasłem „Sklep pod ręką. Zakupy z głowy”, bohaterowie w codziennych sytuacjach sięgają po produkty umieszczone w charakterystycznych online’owych ramkach, które wyglądają tak jak w aplikacji Liska.

W ten sposób Lisek podkreśla, że niezależnie od miejsca, w którym znajduje się klient, sklep jest zawsze w zasięgu ręki, a dostawa następuje błyskawicznie. Bohaterami kampanii są rodzice – mamy i ojcowie opiekujący się dziećmi, a także osoby żyjące w pojedynkę. Z dzieckiem na ręku, ćwicząc jogę, w metrze, na rowerze czy w piżamie bohaterowie sięgają po produkty na śniadanie, obiad czy kolację.

Lisek z nową platformą komunikacji 

- Lisek jest bliżej klienta niż najbliższy sklep. Rano, w południe czy wieczorem i na każdą okazję. Mamy wystarczająco danych, żeby rozumieć klienta jak mały sklep za rogiem i odpowiedni model, żeby oferować mu asortyment dużego sklepu. Naszą kampanią chcemy w prosty sposób o tej bliskości powiedzieć i przekonać do siebie tych, którzy chcą kupować wygodnie na co dzień – mówi Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu Lisek.App

Zobacz: Lisek.App wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia kreacji graficznych

Kampania "Sklep pod ręką. Zakupy z głowy" startuje 1 października i będzie obecna w radiu i widoczna na ulicach wszystkich miast, w których działa Lisek czyli w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Poznaniu, Katowicach i Łodzi. Reklamy Liska będzie można zobaczyć na przystankach miejskich, ekranach, w metrze, autobusach, tramwajach i SKM. Marka będzie również promować się online, na portalach społecznościowych i stronach internetowych. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja reklamowa Feeders, a działania związane z planowaniem mediów realizuje agencja Zenith.

Przez ostatni rok marka promowała się hasłem „Nowy gatunek sklepu”.

Dołącz do dyskusji: Lisek.App pozycjonuje się jako sklep. Pokaże to w nowych reklamach

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
DROGO! BARDZO DROGO!
3 0
odpowiedź
User
Nie
Kampania robiona przez agencję allegro i frisco? To już wszystko było. Nuuuuuuuda. Słaby asortyment i za wysokie ceny.
1 0
odpowiedź
User
Nie
Kampania robiona przez agencję allegro i frisco? To już wszystko było. Nuuuuuuuda. Słaby asortyment i za wysokie ceny.
1 0
odpowiedź