Zmienione gazetki reklamowe Lidla pokryte żelem antybakteryjnym
Lidl Polska testuje od czerwca we wszystkich swoich sklepach nowe gazetki reklamowe, pokryte na okładkach antybakteryjnym żelem. Zmieniła się też ich makieta.

Po zmianach makiety zarówno zdjęcia, jak i informacje są lepiej oraz czytelniej wyeksponowane. Od 6 czerwca okładki gazetek Lidl Polska są lakierowane specjalnym preparatem o nazwie LOCK3, który - jak zapewnia spółka - eliminuje 99,5 proc. wirusów i bakterii. Powierzchnia pokryta lakierem pod wpływem promieni słonecznych uwalnia aktywny tlen, który zabija bakterie, wirusy i grzyby nawet do 3 lat (przy optymalnych warunkach).
Działanie lakieru można porównać do wody utlenionej. Firma zaznacza, że powierzchnie pokryte lakierem są w pełni bezpieczne dla ludzi i środowiska.
W związku z pandemią Lidl Polska w marcu br. wprowadził szereg zmian i udogodnień, mających chronić pracowników i klientów. W sklepach pojawiły się płyny antybakteryjne i środki odkażające. Sieć na plakatach i ulotkach informuje także o sposobach na ograniczanie ryzyka zachorowania na COVID-19. Klientom zaleca się, by zachowywali od siebie w sklepach dystans co najmniej 1,5 metra, a także by korzystali z kas samoobsługowych oraz płatności bezgotówkowych ( w tym za pośrednictwem usługi Lidl Pay). Kasjerzy Lidla dodatkowo chronieni są osłonami z pleksi.
Lidl Polska ma nieco ponad 700 sklepów. W roku rozliczeniowym od marca 2018 do lutego ub.r. spółka osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mln zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej).
Dołącz do dyskusji: Zmienione gazetki reklamowe Lidla pokryte żelem antybakteryjnym