Leo Burnett wygrała przetarg na reklamowanie Kauflandu w Polsce
Agencja Leo Burnett (Publicis Groupe) rozpoczęła współpracę z siecią sklepów Kaufland na polskim rynku. Zajmie się ich całościową obsługą reklamową.
Agencja Leo Burnett odpowiada za całościową strategiczno-kreatywną obsługę Kauflandu. Zajmuje się działaniami ATL, reklamą w internecie i punktach sprzedaży.
Z ramienia Leo Burnett działania koordynuje account director Marta Tuczyńska. W prace włączeni są planning director Adam Nowakowski i creative director Maciej Porębski.
Agencja została wybrana do współpracy w przetargu. Firmy nie zdradzają jednak jego szczegółów.
Ostatnio działania reklamowe Kauflandu realizowała od strony kreacji agencja reklamowa Schulz Brand Friendly.
W ostatnim czasie marketer rozstrzygnął również przetarg na obsługę mediową, decydując się na przeniesienie jej z domu mediowego Maxus i Blue 449 do Zenith (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett wygrała przetarg na reklamowanie Kauflandu w Polsce