LEGO w nowej kampanii promuje zestawy dla dorosłych
Ruszyła kampania reklamowa, promująca zestawy klocków LEGO dla dorosłych konsumentów. Za jej realizację, planowanie i zakup mediów odpowiadają Initiative Junior (agencja dedykowana do obsługi marki) i Reprise, oba brandy należące do grupy Mediabrands.

Firma LEGO Polska rozpoczęła kampanię „LEGO Adults Welcome”, która tym razem skierowana jest wyłącznie do osób dorosłych. Od niedawna firma sprzedaje klocki specjalnie przeznaczone dla dorosłych.
- Od lat obserwujemy, że jest to grupa o bardzo dużym potencjale. Do tej pory klocki LEGO były kojarzone przede wszystkim z zabawą dla dzieci. Teraz chcemy pokazać, że tak wcale nie jest. Stale poszerzamy ofertę dedykowaną dorosłym konsumentom. Zauważyliśmy, że LEGO doskonale spełnia ich potrzeby np. w zakresie aktywności, która relaksuje i daje wytchnienie, ale też rozwija czy pogłębia zainteresowania. Dlatego też komunikację będziemy opierać na konkretnych zainteresowaniach, do których nawiązują różne zestawy LEGO. Jest to np. motoryzacja, popkultura, muzyka czy podróżowanie – mówi Beata Kucejko, marketing director Poland, Ukraine & Baltics w LEGO - Liczymy na to, że przyciągniemy uwagę nie tylko tych osób, które kojarzą markę z własnego dzieciństwa, ale też tych, którzy do tej pory nie mieli powodów do sięgania po klocki.
Pomysłodawcą kampanii jest zespół marketingowe LEGO Polska. Za realizację, planowanie i zakup mediów dla tej akcji odpowiadają Initiative Junior (brand agencji mediowej Initiative, dedykowany obsłudze LEGO) oraz Reprise. Oba brandy należą do grupy Mediabrands.
Działania reklamowe obejmują m.in. niestandardową promocję w TVN Turbo, w ramach której razem z zespołem redakcyjnym stacji i Adamem Kornackim (dziennikarz, kierowca rajdowy) przygotowano specjalne winiety promujące zestawy (materiał video TVNTurbo).
Dodatkowo przewidziano również wsparcie video, display, promocję w wybranych magazynach oraz niestandardową współpracę z Onetem (artykuły sponsorowane, sponsoring jednego z odcinków #OnetRANO).
Materiały powstały lokalnie, we współpracy z agencją NetHouse. Za aktywację influencerską odpowiada agencja Ogilvy. Akcja reklamowa potrwa kilka tygodni.
Dołącz do dyskusji: LEGO w nowej kampanii promuje zestawy dla dorosłych