L'Oreal będzie sprzedawać swoje produkty na TikToku
L'Oréal planuje wykorzystywać platformę TikTok do sprzedaży społecznościowej swoich dwóch marek Garnier i NYX Professional. Na razie projekt ma charakter pilotażu.
Firma kosmetyczna L'Oreal rozpoczęła współpracę z platformą TikTok, by przetestować rozwiązania e-commerce w tej popularnej aplikacji.
Dzięki temu klienci mogą kupować produkty L'Oreal bezpośrednio z brytyjskich kont dwóch największych marek kosmetycznych Garnier i NYX Professional, a także za pośrednictwem treści tworzonych przez twórców.
L'Oreal ma być pierwszą międzynarodową firmą kosmetyczną, która współpracuje z TikTok nad opracowywaniem nowych sposobów sprzedaży produktów.
- Handel społecznościowy to kolejna granica sprzedaży kosmetyków, po transmisji na żywo i zakupach na żywo - mówi Lex Bradshaw-Zanger, dyrektor ds. marketingu L’Oréal w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Dodaje, że połączenie i tak już ogromnej społeczności wpływowych twórców z możliwością dokonywania sprzedaży za pośrednictwem TikTok to krok naprzód w poprawie doświadczeń konsumentów, powiązaniu treści z handlem i stworzeniu bardziej płynnych i bezproblemowych zakupów dla klientów.
Firma nie podaje, czy to rozwiązanie rozszerzy na inne swoje brandy. Obecna współpraca z TikTok ma charakter pilotażu.
Dołącz do dyskusji: L'Oreal będzie sprzedawać swoje produkty na TikToku