Kolejna odsłona kampanii SpecTabu - preparatu na 'syndrom dnianastępnego'
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamującej pigułki SpecTab. Wkonwencji radiowej powieści w odcinkach przedstawione zostanąokoliczności wynalezienia preparatu.
Przygotowane w kampanii spoty utworzą cykl Specaudycji, którebędą emitowane w 9 odcinkach w Radiu Zet oraz 15 w Antyradiu.
Stworzono również wirtualny element kampanii. Internauciodwiedzający "Instytut SpecTab" im. M. W. Onowałowa, zapraszani sąna szkolenie, na którym dowiadują się, kim naprawdę był naukowiecoraz jak działa kapsułka SpecTab.
Akcja wprowadzająca preparat SpecTab na polski rynek zostałaprzygotowana przez agencję Change Integrated. Za kreację iprodukcję spotów odpowiada Radio Zet, media zakupił Equinox PolskaSA.
Kampania potrwa do 5 grudnia.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Kolejna odsłona kampanii SpecTabu - preparatu na 'syndrom dnianastępnego'