Kisiel Kaktus reklamowany „z polewką” (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca wprowadzony do sprzedaży w ub.r. kisiel instant Kaktus (produkowany przez Nestlé Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Kisiel z polewką”, przygotowały firmy Publicis Poland i MEC.

Animowane spoty kisielu Kaktus przedstawiają perypetie symbolizującego produkt bohatera i jego dwóch towarzyszy. Każda scenka kończy się zabawną sytuacją, z której kaktus „ma polewkę”.
Kampania ma podkreślać, że reklamowany kisiel jest ciekawą propozycją smacznej przekąski w ciągu dnia.
Akcja jest prowadzona od 5 stycznia i zaplanowana na kilka tygodni. Obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne, m.in. Polsat, MTV, Viva, 4Fun) oraz internet (YouTube).
Reklamy przygotowała agencja Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Kisiel Kaktus reklamowany „z polewką” (wideo)