Kevin Spacey z Arkadiuszem Jakubikiem reklamują konto mobilne w BZ WBK (wideo)
Kolejnym polskich aktorem reklamującym BZ WBK - u boku Kevina Spacey - został Arkadiusz Jakubik. Kampanię z ich udziałem, promującą mobilny dostęp do Konta Godnego Polecenia, przygotowały firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Starcom.
Spot BZ WBK ze Spacey’em i Jakubikiem rozgrywa się w szatni sportowej. Polski aktor opowiada amerykańskiemu, że korzysta z aplikacji mobilnej obsługującej darmowe Konto Godne Polecenia, dzięki czemu może przy pomocy smartfona wykonywać przelewy i robić zakupy. Reklama informuje też, że w ramach promocji użytkownik tego konta może otrzymać do 700 zł nagrody za odpowiednio wysokie wpływy na rachunek i płatności bezgotówkowe oraz przelewy.
- Chcieliśmy zaskoczyć klientów poprzez zaproszenie do partnerowania naszej głównej gwieździe polskiego aktora o pozytywnym, ale też nieoczywistym i zadziornym wizerunku - wyjaśnia Artur Sikora, dyrektor komunikacji korporacyjnej i marketingu w BZ WBK. - Arek Jakubik został obsadzony w zaskakującej roli sportowca amatora, którą gra z charakterystycznym dla siebie komizmem. Ten zabieg kreatywny nie tylko dodaje humoru reklamie. Przede wszystkim podkreślamy najważniejszy aspekt bankowości mobilnej, czyli fakt, że smartfon czy tablet pozwalają zarządzać finansami w każdym miejscu i czasie, do tego w sposób wygodny i szybki. Silnie akcentujemy też przesłanie, że mobile banking to rozwiązanie nie tylko dla osób młodych, szukających nowinek technicznych, ale właśnie dla każdego klienta banku - opisuje.
To kolejny spot BZ WBK, w którym wspólnie z Kevinem Spacey występuje polski aktor - w poprzednim zagrała Anna Dereszowska (obejrzyj to), a w bożonarodzeniowej reklamie kredytu gotówkowego pojawił się Paweł Szajda (zobacz to). W następnym spocie, promującym kredyt gotówkowy, ze Spacey’m wystąpi Aleksandra Kisio.
Gwiazdor „House of Cards” reklamuje bank od października ub.r. i w pierwszych kampaniach promował właśnie Konto Godne Polecenia (zobacz spot) i aplikację mobilną (obejrzyj to).
Obecna odsłona akcji zacznie się w piątek i potrwa do końca maja. Będzie prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), prasie, internecie, kinach, na outdoorze (nośniki w największych miastach) oraz w oddziałach BZ WBK (plakaty, ulotki, przekazy na LCD i ekranach bankomatowych).
Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising, spot wyreżyserował Wojciech Smarzowski, a produkcją zajął się Propeller Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Kevin Spacey z Arkadiuszem Jakubikiem reklamują konto mobilne w BZ WBK (wideo)