SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kaufland obniża ceny, wprowadza nowe hasło do reklam

„Świąteczny wybór w niskich cenach” to nowe hasło kampanii wielkanocnej sieci sklepów Kaufland. Detalista z okazji świąt obniża do 17 kwietnia ceny ponad 1000 artykułów.  

- Według danych rynkowych w 2023 r. na wielkanocne zakupy spożywcze Polacy przeznaczali najczęściej ok. 200-300 zł na osobę. Obserwując trendy rynkowe, możemy spodziewać się, że tegoroczne wydatki nie będą niższe. Aby w koszyku znalazło się jak najwięcej produktów, konsumenci niezmiennie sięgają po artykuły promocyjne. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, obniżyliśmy ceny ponad tysiąca produktów, w tym tych niezbędnych do zorganizowania świąt i przygotowania wielkanocnych specjałów. Ofertę promujemy nowym hasłem, które podkreśla to, co najważniejsze dla konsumentów – bogaty wybór świątecznych artykułów w przystępnych cenach – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej z Kaufland Polska.

Obniżka cen obejmuje przede wszystkim artykuły spożywcze, a wśród nich szeroki wybór mięs, wędlin oraz tradycyjnych słodkich wypieków. Obniżone ceny dotyczą także mniej typowych dla tych świąt, ale coraz bardziej popularnych owoców egzotycznych oraz owoców morza.

W kampanii sieć promuje również markę własną K-Favourites, obejmującą delikatesowe przysmaki, jak np. praliny, bakalie, sery, wędliny, a także przekąski, przetwory i mięsa (salami, jagnięcina na kotleciki, baleron) wyprodukowane z wyselekcjonowanych składników. Wśród świątecznych smakołyków przygotowanych przez sieć znajdują się także słodycze marki własnej K-Oster Edition, która zadebiutowała w ubiegłym roku.

Kampania „Świąteczny wybór w niskich cenach” widoczna jest w gazetkach promocyjnych, w materiałach POS w sklepach, jak również w spotach telewizyjnych. Jej koncepcja została przygotowana przez Agencję Kaufland International, a w adaptacji na rynek polski sieć wspierała Agencja Ancymony. 

Dołącz do dyskusji: Kaufland obniża ceny, wprowadza nowe hasło do reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl