Jest nowa agencja na rynku doradztwa i komunikacji strategicznej
Na początku kwietnia br. oficjalnie rozpoczęła swoją działalność na polskim rynku agencja Hearts & Minds Strategies. Skupiać się będzie na świadczeniu usług z zakresu doradztwa strategicznego, public affairs oraz public relations dla przedsiębiorstw operujących w sektorach regulowanych takich jak: energetyka, przemysł, telekomunikacja, FMCG i innych.

Hearts & Minds Strategies postanowiła odpowiedzieć na rosnące zapotrzebowanie na profesjonalne usługi z obszaru doradztwa i komunikacji strategicznej wchodząc na rynek z ofertą dla przedsiębiorstw operujących w ściśle regulowanych sektorach gospodarki, takich jak m.in. energetyka, przemysł, telekomunikacja i nowe technologie. Zakres oferowanych przez agencję usług obejmuje m.in. komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, media relations, komunikację kryzysową, public affairs, employer branding oraz doradztwo strategiczne.
– W dzisiejszym świecie, w którym zmiany technologiczne, regulacyjne i polityczne postępują w niezwykle dynamicznym tempie, odpowiednia komunikacja, a także wsparcie doświadczonych partnerów zewnętrznych stają się czynnikami, które w znacznej mierze przyczyniają się do sukcesu firm operujących w regulowanych sektorach. Rynek doradztwa, public affairs oraz komunikacji strategicznej w Polsce wciąż się rozwija, a zapotrzebowanie na tego rodzaju usługi w branżach wymagających głębokiej wiedzy oraz umiejętności zarządzania wizerunkiem staje się coraz bardziej wyraźne – mówi Michał Partyka, założyciel Hearts & Minds Strategies.
Obsługa sektorów regulowanych
Hearts & Minds Strategies ma wyróżniać się unikalnym podejściem do obsługi klientów. Dzięki głębokiej wiedzy na temat przepisów i regulacji prawnych, agencja pomaga firmom w dostosowywaniu strategii komunikacyjnych do zmieniających się uwarunkowań rynkowych. Współpraca z firmami operującymi w branżach strategicznych wymaga wyjątkowej precyzji i umiejętności poruszania się w skomplikowanym środowisku prawnym i politycznym. Hearts & Minds Strategies posiada nie tylko odpowiednie narzędzia, ale również doświadczenie, by skutecznie doradzać firmom, które zmagają się z wyzwaniami lub poszukują nowych możliwości rozwoju.
– Tempo zmian w sektorach regulowanych wymaga od firm umiejętności nie tylko reagowania na te zmiany, ale również proaktywnego kształtowania swojego wizerunku i relacji. Przedsiębiorstwa operujące w tego rodzaju branżach wymagają strategicznego podejścia, w którym precyzyjna komunikacja, zrozumienie prawa oraz wpływu całokształtu działań politycznych na biznes stają się kluczowe. Dzięki połączeniu pasji do public relations i public affairs, pomagamy naszym klientom podejmować świadome decyzje, które mają realny wpływ na ich działalność– podsumowuje Michał Partyka.
Założycielem agencji jest Michał Partyka, absolwent pięciu kierunków studiów związanych z politologią (bezpieczeństwem narodowym), zarządzaniem strategicznym oraz energetyką. Ukończył również studia E-MBA na Polskiej Akademii Nauk. Przez ostatnie 10 lat jako ekspert bezpośrednio doradzał zarządom największych spółek giełdowych, stowarzyszeń i organizacji branżowych, fundacji oraz prywatnym funduszom z różnych sektorów strategicznych.
Dołącz do dyskusji: Jest nowa agencja na rynku doradztwa i komunikacji strategicznej