K2 Media obsłuży budżet mediowy kampanii Pracuj.pl
Dom mediowy K2 Media wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego najnowszej kampanii reklamowej portalu rekrutacyjnego Pracuj.pl (Grupa Pracuj).
K2 Media zajmie się działaniami w zakresie planowania i realizacji kampanii telewizyjnych, VOD, digital, display, outdoorowych i radiowych. Ponadto, zajmie się również zbieraniem i zarządzaniem danymi z kampanii digitalowych klienta.
Przetarg rozpoczęto w kwietniu br., a rozstrzygnięto na początku sierpnia. Do pierwszego etapu zaproszono sześć agencji, a do finałowego cztery (marketer nie podaje ich nazw).
Marketer przedłużył współpracę z agencją - K2 Media zajmowała się planowaniem i zakupem mediów do kampanii "Szef i Reszta".
Za jej kreację odpowiada Scholz&Friends Warszawa. Po stronie klienta koordynowały ją Katarzyna Kociuba, Małgorzata Burcewicz i Elżbieta Flasińska.
Dołącz do dyskusji: K2 Media obsłuży budżet mediowy kampanii Pracuj.pl