Jim Parsons zmienia role w reklamach Intela (wideo)
Znany z serialu „Teoria wielkiego podrywu” aktor Jim Parsons przenosi się w czasie, śpiewa z dziećmi, lata w powietrzu i budzi śpiochów. Wszystko po to, by zareklamować zalety nowych procesorów marki Intel.
Dla Jima Parsonsa, amerykańskiego aktora grającego główną rolę w serialu „Teoria wielkiego podrywu” występ w reklamie Intela nie jest debiutem - w listopadzie ub.r. Parsons był twarzą kampanii promującej technologię RealSense.
Teraz aktor występuje w czterech reklamowych spotach wspierających sprzedaż szóstej generacji procesorów Core Intela. Parsons podkreśla zalety procesorów w różny sposób - przenosząc się do minionych epok, śpiewając z dzieckiem, doradzając wystraszonemu spadochroniarzowi czy budząc z głębokiego snu śpiocha.
- Ponownie sięgnęliśmy po fenomen Jima Parsonsa, którego ludzie uwielbiają za poczucie humoru, przystępność i naturalność - podkreśla Craig Cimmino, reżyser spotów składających się na kampanię. - Trudno wyobrazić sobie kogoś lepszego do przybliżenia ludziom zalet nowej technologii.
Za kreację kampanii odpowiada agencja mcgarrybowen, która przygotowała także serię internetowych spotów reklamujących Intela pod wspólnym tytułem „Dead Battery Eulogies”.
Dołącz do dyskusji: Jim Parsons zmienia role w reklamach Intela (wideo)