"Jestem wykrywaczem prezentów" - nowa loteria Nikon Polska wsparta kampanią
Nikon Polska rozpoczyna nową loterię konsumencką pod hasłem "Jestem wykrywczem prezentów" z pulą nagród w wysokości 200 tys. zł. Loterię wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy SF1, Papaya films, Lunapark i Maxus.
Warunkiem wzięcia udziału w loterii "Jestem wykrywaczem prezentów" jest przesłanie za pomocą formularza znajdującego się na stronie www.wykrywaczprezentow.pl numeru seryjnego jednego z promocyjnych aparatów Coolpix, zakupionych w dniach od 2 listopada 2011 r. do 10 stycznia 2012 r., wraz ze zdjęciem wymarzonego prezentu. Zgłoszenie do udziału w loterii można wysłać również za pomocą wiadomości MMS (koszt 0,63 zł z VAT) na numer 900040 lub e-mail na adres zdjecia@wykrywaczprezentow.pl.
Na uczestników czeka dziesięć nagród pieniężnych o wartości 10 tys. zł losowanych co tydzień oraz nagroda główna w wysokości 100 tys. zł. Finał odbędzie się 12 stycznia 2012 r.
Loterią objęte są następujące modele aparatów kompaktowych Nikon Coolpix: AW100, P7100, P7000, P500, P300, S1200pj, S100, S2500, S3100, S4150, S6150, S6200, S8200, S9100, L120, L23.
Loterii towarzyszy kampania reklamowa obejmująca ogólnopolskie stacje telewizyjne, radio, prasę, internet, materiały POS oraz POS TV w wybranych punktach sprzedaży. Za przygotowanie założeń, kreację oraz realizację loterii odpowiada agencja SF1. Telewizyjny spot reklamowy został wyreżyserowany przez Cole’a Webley’a, autorem zdjęć jest Andre Szankowski. Produkcję powierzono Papaya Films, a postprodukcję przygotowała agencja Lunapark. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
Dołącz do dyskusji: "Jestem wykrywaczem prezentów" - nowa loteria Nikon Polska wsparta kampanią