SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Jeden z dziesięciu” zyskał widzów, ale i tak przegrywa z konkurencją

Program “Jednego z dziesięciu” w nowym sezonie o nowej porze emisji ogląda o 200 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. Jednak teleturniej TVP2 zdecydowanie przegrywa rywalizację o widza z konkurencyjnymi stacjami.

“Jeden z dziesięciu” od września br. nadawany jest o nowej porze - w dni powszednie o godz. 18.50. Jak pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju pokazanych w okresie od 5 do 13 września br. wyniosła 1,06 mln osób, a udział TVP2 ukształtował się na poziomie 9,39 proc. w grupie wszystkich widzów oraz 5,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Oglądalność programu rośnie niemalże z odcinka na odcinek. Pierwszy premierowy epizod oglądało 898 tys. widzów, natomiast ten z 13 września - już aż 1,31 mln osób.

Obecne wydania „Jednego z dziesięciu” notują wyższą widownię niż odcinki pokazywane w analogicznym okresie ub.r., jednak mają już niższy udział w rynku. Rok temu w okresie od 7 do 15 września teleturniej nadawany był jednak o godz. 17.20, a jego oglądalność wyniosła 876 tys. widzów przy udziale na poziomie odpowiednio 10,07 proc. i 8,68 proc.

„Jeden z dziesięciu” podnosi także wyniki pasma, w którym jest nadawany względem analogicznego okresu ub.r. Wtedy bowiem stację w godz. 18.50-19.20 oglądało 663 tys. widzów (miała ona 5,96 proc. oraz 5,89 proc. udziału). Dwójka emitowała wówczas serial „Wiadomości z drugiej ręki”.

Jednak TVP2 w czasie emisji teleturnieju zdecydowanie przegrywa ze swoimi głównymi konkurentami. W tym czasie liderem rynku jest TVN, nadająca „Ukrytą prawdę” oraz “Fakty”, co daje jej 26,11 proc. udziału. Drugi jest Polsat (“Wydarzenia”; 19,51 proc.), a trzecia - TVP1 (powtórki „Rancza”; 16,79 proc.). Taka sama jest kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej.

Od początku istnienia programu jego gospodarzem jest dziennikarz radiowy Tadeusz Sznuk.



Oglądalność „Jednego z dziesięciu” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
2012-09-058978688,25%3,79%
2012-09-0610586309,11%6,09%
2012-09-078975277,94%3,16%
2012-09-109571029,25%4,50%
2012-09-11102689710,06%6,51%
2012-09-12126193810,40%10,24%
2012-09-13131456410,53%6,52%
Średnio:10589159,39%5,88%
Średnio 2011:87582510,07%8,68%


 Oglądalność konkurencji w czasie emisji teleturnieju

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN294504826,11%25,20%
Polsat220088419,51%20,83%
TVP1189363816,79%14,56%
TVP2-Jeden z dzisięciu10589159,39%5,88%

Dołącz do dyskusji: „Jeden z dziesięciu” zyskał widzów, ale i tak przegrywa z konkurencją

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olaf2
Ludzie wolą teraz oglądać durnoty typu "Gwiazdy skaczą w kisielu" zamiast inteligentnych teleturniejów, w których liczy się prawdziwa wiedza. "Jeden z dziesięciu" to ostatnia ostoja mądrości w TVP i dobrze, że ciągle jest nadawany.
odpowiedź
User
adam
Olaf2 Brawo!
odpowiedź
User
staruszek
Ludzie! A kto pamięta, jak kilka milionów ludzi z zparatym tchem śledziło zmagania mózgowców w "Wielkiej grze"? I nie szkodziło, że akurat w finale facet odpowiadał na pytania z "Lompozycji kameralnych Roberta Schumanna", i tak mu kibicowano. I śmiem twierdzić, że jeszcze się przy tym uczono. Pomijając tendencję spadkową średniej wiedzy ogólnej Polaków, jestem ciekaw, czego można nauczyć sie z teleturnieju "Kocham Cię, Polsko"? Że za pieniądze to każdy kocha?
odpowiedź