Jakub Gierszyński dyrektorem e-commerce Sephora
Sieć perfumerii Sephora utworzyła nowe stanowisko dyrektora e-commerce na rynek Polski i Czech. Objął je Jakub Gierszyński.
Gierszyński odpowiada za rozwój e-commerce w kierunku strategii omnichannel, kierując pracą zespołów e-commerce Sephory w Polsce oraz w Czechach.
Ostatnio w Inter Cars
Jakub Gierszyński poprzednio był dyrektor e-commerce i marketingu w firmie Inter Cars, gdzie rozwijał strategię omnichannel B2C. Wcześniej pracował jako dyrektor e-commerce w firmie Decathlon, w której skupiał się na wsparciu strategii omnichannel, w tym transformacji cyfrowej oraz generowaniu sprzedaży w kanałach online.
Z wykształcenia magister prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz stosunków międzynarodowych Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Słupsku. Członek Rady Fundacji GS1 Polska na kadencje 2020-2024 oraz Członek Rady Izby Gospodarki Elektronicznej na kadencję 2017-2020.
Sephora to jedna z największych sieci perfumerii w Europie. Pierwszą z nich otworzyła w 1970 roku w Paryżu. Od tamtej pory sklepy Sephora funkcjonują w całej Europie, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Azji. Łącznie sieć liczy ponad 2,6 tys. drogerii. W Polsce Sephora ma 101 placówek.
Dołącz do dyskusji: Jakub Gierszyński dyrektorem e-commerce Sephora
https://binance.com/en/register?ref=21890971