Jak i Wół Wół Wół w reklamie Heyah (wideo)
Do emisji trafiła nowa reklamowa oferty „Dniówki” w Heyah. Za przygotowanie i realizację całej kampanii odpowiada departament komunikacji rynkowej T-Mobile Polska we współpracy z agencjami G7, Interactive Solutions i Engine oraz domem mediowym Starcom.
W nowej reklamie „Dniówek” w Heyah animowany jak - znany z poprzedniego spotu tej oferty (obejrzyj go) - bezskutecznie próbuje zawołać trzy woły. Zbitka Wół Wół Wół ma podkreślać, że w ramach „Dniówek” również korzystanie z internetu mobilnego (a więc m.in. przeglądanie stron WWW) przez cały dzień kosztuje maksymalnie 28 groszy.
>>> Heyah z „Dniówkami” także w salonach T-Mobile
Cała kampania obejmuje telewizję, radio, kina, internet, działania ambientowe w przestrzeni miejskiej oraz materiały BTL w punktach sprzedaży.
Za przygotowanie i realizację akcji wspólnie z departamentem komunikacji rynkowej T-Mobile Polska odpowiadają agencje G7 (kreacja ATL), Engine (działania w internecie) i Interactive Solutions (social media) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Jak i Wół Wół Wół w reklamie Heyah (wideo)