Internetowe serwisy czołowych brytyjskich gazet zyskują napopularności
Strona internetowa dziennika 'The Guardian' była w sierpniunajpopularniejszym serwisem wśród brytyjskich gazet o zasięguogólnokrajowym.
Jak informuje serwis Marketing Charts, powołując się na danefirmy badawczej Nielsen/NetRatings, The Guardian utrzymał pozycjęlidera, na jakiej znajdował się także przez poprzednie dwanaściemiesięcy. W sierpniu serwis zanotował 2,677 miliona unikalnychodwiedzin.
Na kolejnych pozycjach znalazły się witryny: Telegraph (2,079miliona unikalnych odwiedzin w sierpniu), Sun (2,049 mln), Times(1,912 mln), Daily Mail (1,434 mln), Daily Mirror (0,721 mln),Independent (0,681 mln), Scotsman (0,657 mln), Financial Tiumes(0,303 mln) oraz News of the World (0,297 mln).
W sumie, w badanym okresie 7,4 miliona Brytyjczyków, czyli 23procent tamtejszych internautów, odwiedziło przynajmniej jeden zewspomnianych wyżej serwisów. W porównaniu z grudniem ubiegłego roku(5,6 miliona) liczba ta wzrosła o 30 procent.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Internetowe serwisy czołowych brytyjskich gazet zyskują napopularności