Interaktywny Kubuś
Internetowa odsłona soków Kubuś
Edukacja poprzez rozrywkę, dynamika, interaktywność i pomysłowość to podstawowe założenia, według których stworzony został serwis www.kubus.pl. Motywem przewodnim serwisu jest wizerunek "Kubusia Odkrywcy" pomagającego dzieciom w poznawaniu otaczającego ich świata. Z uwagi na zróżnicowaną wiekowo grupę docelową (dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym), serwis został podzielony na dwie części, dostosowane do potrzeb swoich odbiorców.
Poprzez zabawę z najmłodszymi Kubuś uczy kolorów i liter, podpowiada jak bezpiecznie postępować z kuchenką gazową, prądem i komputerem. Interaktywne malowanki i gry pamięciowe, dostosowane do umiejętności przedszkolaków, rozwijają ich wyobraźnię i abstrakcyjne myślenie. Dla starszych dzieci, potrafiących już pisać i czytać, a także samodzielnie korzystać z komputera i Internetu, Kubuś Odkrywca przygotował edukacyjne podróże po najciekawszych zakątkach świata, lekcje angielskiego, krzyżówki i gry multimedialne. Funkcjonalny plan lekcji, możliwość stworzenia własnej tapety, galeria gotowych wygaszaczy to dodatkowe elementy, które czynią serwis atrakcyjnym dla małych internautów.
-"Chcąc zapewnić dzieciom kreatywną rozrywkę, możliwość rozwoju, ale i bezpieczeństwo podczas użytkowania serwisu internetowego www.kubus.pl zadbaliśmy także, aby nad zawartością witryny stale czuwał pedagog, nadzorujący jej wartości edukacyjne i psychologiczne, a wszystkie propozycje kreatywne zostały poddane analizie pedagoga dziecięcego" - mówi Katarzyna Kierach, senior brand manager marki Kubuś. -"Serwis wzbogaciliśmy dodatkowo o informacje skierowane do rodziców, którzy za jego pośrednictwem mogą uzyskać porady i odpowiedzi na pytania dotyczące prawidłowego rozwoju swoich dzieci".
-"Tworząc serwis Kubusia, koncentrowaliśmy się na takich zadaniach jak: budowa pozytywnego i nowoczesnego wizerunku, wzmocnienie marki jako dbającej o zdrowie i prawidłowy rozwój dzieci, wciągniecie w interaktywny dialog i stworzenie lojalnej grupy użytkowników" - stwierdził Tadeusz Fuchs, project manager WebService, odpowiedzialny za realizację projektu. - "Przeprowadziliśmy grupy focusowe, na których dzieci oraz ich rodzice oceniały nasze pomysły - uzyskaliśmy wysoki poziom ocen rekomendowanych działań. Naszym zamiarem jest stworzenie najlepszego serwisu komercyjnego dla dzieci - w końcu soki Kubuś to lider w swojej kategorii…"
Projektantem i twórcą serwisu www.kubus.pl jest jedna z najbardziej doświadczonych firm nowych technologii - WebService (www.webservice.pl) należący do Grupy SOLIDEX (www.solidex.com.pl). WebService będzie odpowiedzialny za tworzenie interaktywnej strategii marki Kubuś
Inne
Dołącz do dyskusji: Interaktywny Kubuś