UM z kampanią nowej kolekcji H&M na 10 rynkach Europy
Sieć sklepów H&M rozpoczęła kampanię, w której promuje najnowszą kolekcję na sezon Wiosna/Lato 2025. Realizuje ją na 10 europejskich rynkach agencja mediowa UM (IPG Mediabrands).

W kampanii, w której pojawiają się muzyczne gwiazdy takie jak Tyla, FKA twigs i Caroline Polachek, H&M podkreśla zarówno swoją wizję mody, jak i wiodącą rolę w promowaniu wyjątkowego designu oraz współpracy na styku muzyki i mody.
Kampania jest realizowana w kanałach digital, na nośnikach DOOH oraz na wielkoformatowych siatkach OOH.
Przygotowanie propozycji strategii mediowej, planowanie i zakup mediów, koordynację i optymalizację działań na 10 europejskich rynkach (w Polsce, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Grecji, Rumunii, Serbii, Słowacji, Turcji i na Węgrzech) H&M powierzył warszawskiemu zespołowi UM.
UM współpracuje z H&M od 2023 roku w Regionie Europy Wschodniej, zrzeszającym 21 krajów.
Dołącz do dyskusji: UM z kampanią nowej kolekcji H&M na 10 rynkach Europy