IBM: dostarczamy rozwiązania, których potrzebujesz
Pod hasłem "Dostarczamy rozwiązania, których potrzebujesz" ruszyła kampania reklamowa IBM skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Akcja obejmuje prasę, radio, internet i outdoor.
W kampanii reklamowej skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw IBM promuje adresowane do nich produkty Express Advantage. Akcja pod hasłem "Dostarczamy rozwiązania, których potrzebujesz" podkreśla, że usługi i sprzęt IBM mogą być rozbudowywane przez firmy w miarę ich własnego rozwoju. - Głównym celem kampanii jest zwiększenie znajomości naszej marki oraz jej udziałów w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw - opisuje Kamilla Giedrojć, p.o. dyrektor działu marketingu i komunikacji w IBM Polska.
Akcja jest prowadzona w prasie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita - z wykorzystaniem niestandardowych nośników: wrap up i "skrzydełek"), radiu (Antyradio Warszawa, Eska Warszawa, PIN Warszawa, Wawa, RMF Maxx Warszawa, VOX Warszawa, Złote Przeboje), internecie (m.in. rp.pl, wbj.pl, cxo.pl, idg.pl, computerworld.pl, gazeta.pl, dziennik.pl, money.pl) i na outdoorze (nośniki na autobusach miejskich), a także obejmuje działania bezpośrednie. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca czerwca - przygotowała agencja Ogilvy Action, natomiast zakupem mediów zajęły się domy mediowe Mindshare i Neo Ogilvy.
Dołącz do dyskusji: IBM: dostarczamy rozwiązania, których potrzebujesz