Hołd adidasa i Pharrella Williamsa złożony kobietom w kampanii „Now is her time”
Do sprzedaży trafiła specjalna linia Adidas Originals, która powstała we współpracy marki z muzykiem Pharrellem Williamsem. Motywem przewodnim kolekcji jest siła kobiet oraz równość obu płci.
Pharrell Williams angażując się w powstanie nowej kolekcji adidas Originals chciał podkreślić jak ważne jest dla niego traktowanie kobiet i mężczyzn na równi. Dlatego też zaprojektowane ubrania i dodatki są uniseksowe i mają odpowiadać zarówno wymaganiom mężczyzn, jak i kobiet.
Kolekcję promuje kampania pod hasłem „Now is her time”. Jej bohaterkami są aktywistki i artystki reprezentujące siłę płci żeńskiej. Wśród nich m.in. Patrisse Cullors - inicjatorka ruchu Black Lives Matter, Nadya Okamoto - założycielka organizacji Period.org, piosenkarka i autorka tekstów Syd, pisarka i reżyserka Reggie Yates, technolog architektury, Iddris Sandu, surferka Keala Naihe, twórca filmowy i obrońca praw człowieka Sunny, modelki Isabela Rangel Grutman, Sara Cummings , Kadija Diawara oraz tancerki Sheena Cain i Sophia Parker.
Te kobiety swoją codzienną pracą podejmuje wszelkie działania w walce o prawa kobiet.
Kampania z jednej strony celebruje kobiecą siłę, z drugiej – porusza wiele wątków feministycznych, m.in. ciemny kolor skóry, podatki nałożone na środki menstruacyjne, inna religia czy publiczne karmienie piersią.
Na potrzeby kampanii powstała seria fotografii, które w formie plakatów umieszczono na witrynach sklepów, w których nowa kolekcja jest sprzedawana. Na większości z nich dominuje motyw równości pomiędzy mężczyzną i kobietą oraz korelacji zachodzących między nimi. Zdjęciem, która wzbudza najwięcej pozytywnych emocji internautów jest to z wizerunkiem kobiety karmiącą piersią w dresie adidasa.
Dołącz do dyskusji: Hołd adidasa i Pharrella Williamsa złożony kobietom w kampanii „Now is her time”