Hand Made przygotowała wiosenną kampanię Knorr
Wystartowała akcja „Zamieszaj na wiosnę z Knorr”. Przygotowała ją agencja Hand Made, która wygrała przetarg na kampanię digitalową, połączoną z aktywacją konsumencką.
Wiosenna kampania promocyjna sosów sałatkowych Knorr (Unilever) trwa do 14 marca.
Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną, przygotowanie wszystkich materiałów digitalowych (w tym Key Visual) oraz przeprowadzenie konkursu konsumenckiego.
W 6-etapowym konkursie na www.knorr.pl do zdobycia będą roboty kuchenne i karty podarunkowe IKEA. Zwycięzcy zostaną wyłonieni każdego tygodnia, na podstawie odpowiedzi na pytanie konkursowe.
W sieci znajdziemy zarówno materiały statyczne, jak i video, stworzone przez agencję Hand Made.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Hand Made przygotowała wiosenną kampanię Knorr