Drożeje subskrypcja cyfrowa "Gazety Wyborczej"
Agora rozsyła abonentom cyfrowym "Gazety Wyborczej" informację o podwyżce ceny. Ceny za pakiet Premium wzrosną o około 20 proc., z 29,90 zł do 36 zł.
"Dziękujemy, że subskrybujesz „Wyborczą". Dzięki Tobie możemy utrzymywać naszą redakcję i tworzyć niezależne dziennikarstwo na wysokim poziomie. Twoje wsparcie pozwala nam też rozwijać się i wprowadzać nowe rozwiązania, które ułatwią Ci korzystanie z naszego serwisu oraz aplikacji. By dalej utrzymać naszą pracę na tym samym poziomie, musimy jednak podnieść cenę subskrypcji. Skutki wojny w Ukrainie i galopującej inflacji, drastyczne podwyżki cen energii i papieru uderzyły także w nas" - informuje w mailingu cyfrowych subskrybentów Wyborcza.pl.
Droższa subskrypcja najdroższego pakietu Wyborczej
Cena pakietu Premium od majowego okresu rozliczeniowego wyniesie 36 zł miesięcznie zamiast dotychczasowych 29,9 zł za każde 4 tygodnie lub za każde 31 dni w zależności od okresu rozliczenia prenumeraty, z zachowaniem okresów promocyjnych i gwarancji cen.
Wyborcza.pl już we wrześniu 2022 r. podniosła docelową cenę za prenumeratę do 36 zł dla nowych czytelników.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Zmiana ma związek z powszechnym wzrostem kosztów - skutki wojny w Ukrainie i galopująca inflacja dotknęły także wydawców prasowych. Dlatego już we wrześniu 2022 r. zwiększyła się cena nowych zamówień pakietu Premium Wyborcza.pl (do 36 zł), a obecna zmiana, dotycząca tylko części prenumeratorów - posiadaczy subskrypcji autoodnawialnych w wersji Premium, wykupionych po 12 maja 2020 r., jest kontynuacją tego procesu - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa Agory.
Staniszewska informuje dodatkowo, że zmiana nie dotyczy osób posiadających pakiet Podstawowy lub Klubowy, a także wszystkich, którzy przy zakupie prenumeraty cyfrowej otrzymali gwarancję ceny.
- Subskrypcje Wyborcza.pl są jednym ze źródeł wpływów całego zespołu "Gazety Wyborczej" - zapewniają działanie redakcji i możliwość tworzenia niezależnych, dziennikarskich treści na wysokim poziomie. Dodatkowo, wsparcie prenumeratorów "Wyborczej" pozwala jej rozwijać się i wprowadzać nowe rozwiązania, m.in. ułatwiające korzystanie z serwisu oraz aplikacji - tłumaczy Agata Staniszewska.
Abonenci Premium Wyborcza.pl otrzymują dostęp do testów informacyjnych serwisu ze wszystkich działów (Polska, świat, gospodarka, kultura, nauka, sport), serwisy lokalne, reportaże i wywiady z magazynów: "Duży Format", "Wolna Sobota", "Ekonomia Plus", "Ale Historia", "Słówka", dostęp do tekstów: Wysokieobcasy.pl oraz "Wysokie Obcasy Extra", "Książki", teksty europejskich wydawców: Die Welt, El Pais, Le Figaro.
"Wyborcza" ma ponad 300 tys. subskrypcji cyfrowych
Wyborcza.pl zamknęła 2022 rok z liczbą aktywnych subskrypcji powyżej 303,7 tys., co oznacza wzrost o przeszło 6 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2021r. W ciągu ostatniego kwartału ub.r. liczba subskrybentów zwiększyła się o niemal 10 tys.
Całoroczne wpływy segmentu internetowego Agory wyniosły 181,1 mln zł, co wobec 233,1 mln zł rok wcześniej oznacza spadek o 22,3 proc. Sprzedaż reklam zmalała o 23,7 proc. do 164 mln zł. Firma w sprawozdaniu tłumaczy to spadkiem przychodów jej spółki zależnej Yieldbird, zajmującej się reklamami w modelu programatycznym.
Dołącz do dyskusji: Drożeje subskrypcja cyfrowa "Gazety Wyborczej"