Duda klientem Hand Made. Marka wdraża nową strategię
Agencja reklamowa Hand Made zrealizuje działania w ramach obsługi mediów społecznościowych marki Duda. To efekt wygranego przetargu. Marka rusza z wdrażaniem nowej strategii.

W ramach współpracy Hand Made zajmie się obsługą mediów społecznościowych marki Duda (Facebook, Instagram i Tik Tok). Agencja odpowiada za komunikację, tworzenie materiałów graficznych i tekstowych, współpracę z content creatorami, realizację kampanii płatnych oraz moderację treści.
O wyborze agencji Hand Made spośród innych biorących udział w przetargu zadecydowała przede wszystkim doskonała odpowiedź na brief oraz świeżość i kreatywność zaprezentowanych pomysłów.
– Przed marką Dudą bardzo ciekawy etap: ruszamy z wdrażaniem nowej strategii marki. Chcemy jeszcze mocniej podkreślić to, co nas wyróżnia: smak, który przynosi codzienną przyjemność jedzenia oraz kurczakowość, czyli specjalizację w produktach z drobiu, którą rozwijamy z dumą i konsekwencją. W najbliższych tygodniach pokażemy Dudę w zupełnie nowej, świeżej odsłonie – będzie apetycznie, nowocześnie i bardzo… „do zjedzenia”. Ta zmiana to coś więcej niż rebranding – to zupełnie nowa jakość w komunikacji marki – mówi Leszek Organista, senior brand manager marki Duda.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Duda klientem Hand Made. Marka wdraża nową strategię