Fox sprzedał wszystkie reklamy w Super Bowl
Telewizja Fox, która w najbliższą niedzielę pokaże w USA finałrozgrywek zawodowej ligi futbolu amerykańskiego NFL, sprzedałaostatni spot reklamowy w trakcie transmisji.
Przedstawiciele stacji jak na razie nie ujawniają, kto zakupiłostatni spot. Według nieoficjalnych źródeł, mógł to być jeden zdotychczasowych reklamodawców, który kupił odrębny lub dodatkowyczas, zwiększając długość swojego spotu z 30 do 60 sekund -informuje serwis Mediaweek.
Po raz pierwszy Fox przeprowadził transmisję z Super Bowl wpołowie lat dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia i od tamtegoczasu pokazywał to wydarzenie pięciokrotnie. W tym roku stacjasprzedała pełny czas reklamowy najszybciej w historii swoichrelacji.
Cena jednej półminutowej reklamy oscylowała wokół 2,7 milionadolarów, chociaż Fox przyznał, że jeden ze spotów sprzedany zostałza 3 miliony dolarów. Najwięcej reklam w bieżącym roku wykupiłyfirmy działające w branży filmowej i według nieoficjalnych źródełto właśnie jedna z nich nabyła wspomniany dodatkowy czas, abyzwiększyć czas trwania swojego zwiastuna filmowego.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Fox sprzedał wszystkie reklamy w Super Bowl