Facebook zapowiada nowe przyciski „lubię to” bez kciuka
Wkrótce społecznościowe przyciski Facebooka przybiorą nową formę. Nie będzie już w nich charakterystycznego kciuka do góry.
Zmiany dotyczą zarówno przycisków „lubię to”, jak i pełniących nieco inną funkcję guzików udostępniania. Przygotowanie nowej wersji zajęło 6 miesięcy, w trakcie których zadbano o to, by wyglądała ona równie dobrze we wszystkich wersjach językowych Facebooka.
Zamiast znanej grafiki podniesionego kciuka na nowych przyciskach znajdzie się białe logo Facebooka. Sam element będzie miał natomiast ciemnogranatowe tło - takie jak górna belka nawigacyjna serwisu. Nowa wersja ma być w ciągu najbliższych tygodni stopniowo wdrażana kolejnym użytkownikom.
Przycisk „lubię to” powstał w 2010 roku. Od tamtego czasu umieszczono go na ponad 7,5 mln stron, a każdego dnia jest tam wyświetlany łącznie 22 mld razy. Zmieniając jego wygląd twórcy serwisu chcą aby stał się uniwersalny od strony technicznej, bardziej czytelny i wyrazisty.
Dołącz do dyskusji: Facebook zapowiada nowe przyciski „lubię to” bez kciuka