„Walczymy o Twoje marzenia” w reklamach Expandera (wideo)
Firma pośrednictwa finansowego Expander rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Walczymy o Twoje marzenia”. Przygotowały ją firmy marketingowe Walk, Film Reaktor i Value Media.

Głównym bohaterem reklam jest pracownik Expandera, który w stylu superbohatera stara się spełnić oczekiwania klientów. W kampanii prezentowana jest udostępniona właśnie przez firmę porównywarka kredytów hipotecznych, pozwalająca zestawiać oferty z 15 banków w oparciu o 17 kryteriów (wszystkie dane i parametry ofert są aktualizowane).
- Przedstawienie naszego eksperta, jako agenta do zadań specjalnych, ma pokazać że jako firma indywidualnie podchodzimy do każdego Klienta i w zależności od jego aktualnych potrzeb pomagamy realizować plan od początku do końca. Stąd też specyficzny motyw, rodem z kina akcji, dzięki któremu pokazujemy widzom zmagania pośrednika w spektakularnej filmowej konwencji, oczywiście z przymrużeniem oka - opisuje Agnieszka Kiewesz, brand manager Expandera.

- Najważniejsze, żeby nie tylko marzyć, ale przede wszystkim realizować marzenia. Dzięki porównywarce kredytów każdy Klient będzie mógł zrobić pierwszy krok na drodze do ich realizacji a resztą zajmiemy się my - dodaje Agnieszka Kiewesz.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz kina Multikino (spot w wersji 15-, 30- i 45-sekundowej). Zasadnicza część akcji potrwa do połowy lutego.
Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Walk. Spot wyreżyserował duet Państwo Rodzeństwo, a produkcją zajął się dom produkcyjny Film Reaktor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.
Dołącz do dyskusji: „Walczymy o Twoje marzenia” w reklamach Expandera (wideo)